هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:خاطره, توسط میلاد دارستانی |

با سلام خدمت دوستان عزیز

حالا بعضیا وقتی خاطره می نویسن میگن که چقدر زود گذشت ولی برای من اصلا این طور نیست . . . اتفاقا خیلی هم دیر گذشت . فردا که امتحان فیزیک داریم و 4 تا امتحان دیگه هم دارم و 28 هم تیک آف می کنم به نودشه . . . دهم واسه ی ولگردی تنگ شده !!! دلم واسه ی دالانی و تته و هانودشته تنگ شده (کره گیان). . .

البته این به معنی این نیست که دانشجویی رو دوست دارم  . . . همه چیز جایه خودش . . . نودشه هم جایه خودش!! . . . توی دانشگاه دوستای خیلی خوبی دارم که دوری از آنها هم به نوعی سخته . . . البته بعضیا هم هستن که لامصبا اصلا نمیذارن دلم واسشون تنگ بشه . . .

شما نظرتون چیه!!؟؟



نظرات شما عزیزان:

رضا طادی
ساعت23:47---29 مرداد 1393
سلام میلاد جان
کیف حالک؟
دلم برا تو و بچه ها و دانشگاه یه ذره شده
ان شاء الله بزودی می بینمت...
پس تا اون موقع...
خداحافظ
پاسخ:ممنون که به یادمونی . . . من هم دلم تنگ شده بخصوص خوابگاه . .!


رضا طادی
ساعت15:06---18 تير 1393
میلاد جان اون کامنت قبلیمو حذف کن خیلی ضایعه اس!!
پاسخ:این جا دموکراسیه . . . این حرفها رو نداریم!


رضا طادی
ساعت11:48---14 تير 1393
سلام میلاد جان...
ترم دو هم گذشت... برای من که هیچی نخوندم کوله باری از تجربه بود(از عاشق شدن تو دانشگاه!! تا ...) خلاصه... با اتفاقاتی که تو ترم دو برام افتاد و عبرتهایی که برام داشت (منظورم عواقب درس نخوندنه!) ایشالا از ترم بعد باید محکم بچسبم به درس..
موفق باشی
ایشالا بازهم بهت سر میزنم
خداحافظ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.